top of page
Search

5 μυστικά της πετυχημένης επικοινωνίας

  • Writer: Sociel
    Sociel
  • Feb 19
  • 3 min read

Έχεις 10 δευτερόλεπτα. Τόσο χρόνο χρειάζεται κάποιος για να αποφασίσει αν θα μείνει στο περιεχόμενο σου ή θα… σκρολάρει γρήγορα να πάει παρακάτω. Και αν δεν ξέρεις τι να πεις, πώς να το πεις και σε ποιον να το πεις, χάνεις την ευκαιρία σου. Σκέψου το: έχεις μια απίθανη υπηρεσία, ή προϊόν, ένα brand με προοπτικές, μια ιστορία που αξίζει να ακουστεί. Αλλά αν δεν τη διηγηθείς σωστά, είναι σαν να μην υπάρχει. Μήπως ήρθε η ώρα να πάρεις την επικοινωνία σου στα σοβαρά;

Αρκεί να είσαι καλός σε αυτό που κάνεις; Αν δεν το δείξεις, να το μάθει το κοινό σου, όχι δεν αρκεί. Είτε είσαι επιχειρηματίας, είτε γιατρός, δικηγόρος ή έχεις ένα μικρό ή τεράστιο κατάστημα, η επικοινωνία είναι αυτή που θα σε κάνει να ξεχωρίσεις. Πώς όμως μπορείς να περάσεις το σωστό μήνυμα, στο σωστό κοινό, τη σωστή στιγμή; Εδώ είναι που ξεκινάει η μαγεία της σωστής στρατηγικής στην επικοινωνία.




Σκέψου πως η σωστή επικοινωνία είναι σαν απόχη, που ρίχνεις εστιασμένα, για να προσελκύσεις το κοινό που θέλεις.
Σκέψου πως η σωστή επικοινωνία είναι σαν απόχη, που ρίχνεις εστιασμένα, για να προσελκύσεις το κοινό που θέλεις.

Πάμε να σου πω 5 βασικά στοιχεία που αν τα ξέρεις θα σε βοηθήσουν πολύ.


1. Πες το απλά, πες το σωστά

Ξέρεις ποιο είναι το πιο συχνό λάθος στην επικοινωνία; Η πολυπλοκότητα! Αν το κοινό σου δεν καταλαβαίνει αμέσως τι κάνεις, τι προσφέρεις και τι θα κερδίσει από σένα, έχεις ήδη χάσει το παιχνίδι. Θα σου δώσω ένα παράδειγμα. Αν είσαι δερματολόγος, μην πεις απλά

«ταδε αισθητικές θεραπείες στο ιατρείο». Πες: «Βοηθάω τις γυναίκες να αποκτήσουν λαμπερό, νεανικό δέρμα με πρωτοποριακές θεραπείες που ταιριάζουν στις ανάγκες τους».


2. Βίντεο, Βίντεο, Βίντεο!

Τα social media «μιλούν» με εικόνες και video. Το 80% του περιεχομένου που καταναλώνεται είναι οπτικό. Αν δεν εμφανίζεσαι με δυναμικό, επαγγελματικό περιεχόμενο, το brand σου απλά… δεν θα φανεί! Το μυστικό, είναι τα βίντεο. Αυθεντικά, γρήγορα, με χρήσιμες πληροφορίες και σωστή σκηνοθεσία. Στήσου σωστά μπροστά στην κάμερα και φέρε κοντά σου το κοινό που θέλεις.


3. Χτίσε εμπιστοσύνη, όχι απλά likes

Ο κόσμος δεν θέλει διαφημίσεις, θέλει ανθρώπους. Μοιράσου ιστορίες, πραγματικά περιστατικά, success stories. Δείξε το πρόσωπό σου! Οι πελάτες εμπιστεύονται ανθρώπους, όχι λογότυπα. Παράδειγμα: Ένας personal trainer που ανεβάζει ένα video με μια real life μεταμόρφωση και μια σύντομη περιγραφή της διαδικασίας, είναι πολύ πιο ελκυστικός από κάποιον που απλά ανεβάζει το πρόγραμμά του. Να βρίσκεσαι εκεί όπου είναι το κοινό σου, αυτό σημαίνει όχι μόνο στα social media αλλά πιθανόν σε sites, εφημερίδες, ραδιόφωνα. Κάνε ένα event για τους ανθρώπους στους οποίους στοχεύεις. Με ένα concept που θα τραβήξει την προσοχή και δημιούργησε σύνδεση μαζί τους.


4. Η συνέπεια είναι το κλειδί

Η στρατηγική επικοινωνία δεν είναι sprint, είναι μαραθώνιος. Και χρειάζεται και χρονοδιάγραμμα που θα έχει δημιουργηθεί από την αρχή για ένα συγκεκριμένο χρονικό διάστημα. Έτσι για παράδειγμα έχοντας ένα πλάνο 6 μηνών ξέρεις πως κάθε μήνα τι καμπάνιες θα κάνεις, για ποια θέματα θα μιλάς στα social, έχοντας στοχευμένο περιεχόμενο που δημιουργεί engagement και σταδιακά μετατρέπει τους ακολούθους σου σε πελάτες.


5. Μην τα κάνεις όλα μόνος σου

Η επικοινωνία θέλει χρόνο, στρατηγική και εμπειρία. Αν δεν τα έχεις ίσως χρειάζεται να εργαστείς με επαγγελματίες που θα ξέρουν πώς να σε βοηθήσουν ώστε να φτιάξεις μια ισχυρή, επαγγελματική παρουσία που ξεχωρίζει.

Τα 10 δευτερόλεπτα πέρασαν. Η ερώτηση είναι: σε άκουσαν ή σε προσπέρασαν; Στην επικοινωνία, όπως και στη ζωή, δεν αρκεί να έχεις κάτι σπουδαίο να πεις—πρέπει να το πεις σωστά. Με τη σωστή στρατηγική, το μήνυμά σου δεν θα χαθεί στον θόρυβο. Θα γίνει η φωνή που ξεχωρίζει, η ιστορία που εμπνέει, η επιλογή που κερδίζει. Είσαι έτοιμος να κάνεις το κοινό σου να σταματήσει, να ακούσει και να θυμάται; 

Εμείς στη SOCIEL μπορούμε να σε βοηθήσουμε για να το πετύχεις.



 

 

 
 
 

Comments


 All rights reserved ©2020 by Sociel

bottom of page