top of page
Search
  • Writer's pictureSociel

Θα εμπιστεύοσασταν τα κλειδιά του γραφείου σας σ΄έναν ξένο;

Updated: May 19, 2020

Τα Social media μπήκαν με μεγάλη φόρα στη ζωή μας και λίγοι μπορούσαν να προβλέψουν πως μερικά χρόνια αργότερα θα ήταν απαραίτητο κομμάτι κάθε επιχείρησης, οποιουδήποτε μεγέθους ή δυναμικής!

Στην αρχή δειλά κι ύστερα με αυτοπεποίθηση κάθε επιχειρηματίας ή οι συνεργάτες του δημιουργούσε έναν λογαριασμό στα κοινωνικά δίκτυα, ώστε ν΄αποκτήσει μια οντότητα διαδικτυακή. Εξάλλου δεν είναι και δύσκολο να δημιουργήσεις έναν λογαριασμό. Όλοι ανεβάζουμε τα καλοκαίρια ηλιοβασιλέματα με ροζ κοκτέιλ και σαγιονάρες ή εντυπωσιακά χριστουγεννιάτικα και πασχαλιάτικα τραπέζια με παιδάκια, σκυλάκια και το πιο ωραίο μας χαμόγελο με ένα ελαφρύ φίλτρο, ίσα να μην φαίνεται η ρυτίδα δίπλα στο μάτι.



Φθάνει όμως ένα τέτοιο προφίλ επαγγελματικό για να επικοινωνήσει όσα θέλει μια επιχείρηση; Για να πετύχει τους στόχους της; Και ποιοι είναι αυτοί;

Οι περισσότεροι θα απαντήσατε πως ο στόχος είναι η πώληση, τα χρήματα δηλαδή. Αυτό δεν σκεφτήκατε; Σχεδόν σας άκουσα γιατί κι εγώ αυτό θα έλεγα. Όμως… Για να συμβεί αυτό, για να έρθει ο πελάτης στην επιχείρησή σας και να δράσει, (να δώσει δηλαδή χρήματα για ν΄αγοράσει αγαθά ή υπηρεσίες), θα χρειαστεί να έχουν γίνει κάποια βήματα νωρίτερα.

Να έχει μάθει για την επιχείρηση, την επωνυμία, ίσως τον τόπο, πάντως σίγουρα, κάτι γι αυτή.

Να ξέρει τι κάνει αυτή η επιχείρηση, ίσως πώς το κάνει, κάτι που την χαρακτηρίζει.

Να πεισθεί πως έχει ποιοτικά προϊόντα ή υπηρεσίες.

Να του αρέσει, να ταιριάζει στις ανάγκες που θέλει να ικανοποιήσει, να του δίνει κάτι.

Να εμπιστευθεί το brand, την επιχείρηση.

Να αποφασίσει πως θα επισκεφθεί το φυσικό κατάστημα ή θα κάνει αγορά από το e-shop επειδή θα έχει ένα προϊόν ή υπηρεσία που είναι το καλύτερο (σε σχέση με τους ανταγωνιστές).

Και τόσα μα τόσα άλλα…

Αυτά πιστεύετε πως γίνονται ανεβάζοντας μια φωτογραφία που και που με δυο hashtags και μια λεζάντα «καλημέρα, σας περιμένουμε» ή «το νέο μας προϊόν… είναι αυτό» στα social media της επιχείρησής σας;

Προφανώς και όχι, εξάλλου η δουλειά σας δεν είναι αυτή. Αλλά και όποιος έρθει να σας πει, πως μπορεί να σας τρέχει τους λογαριασμούς στα social media, ανεβάζοντας δυο τρεις φωτογραφίες, με ένα κάποιο κείμενο, χωρίς να έχει προηγουμένως συζητήσει μαζί σας τα στοιχεία, τους στόχους και το πλάνο με το οποίο θα κινηθείτε τους επόμενους μήνες, απλώς δεν θα σας δώσει το τελικό αποτέλεσμα που επιθυμείτε.

Θα αφήνατε τα κλειδιά του γραφείου σας σ΄έναν ξένο; Είναι ακριβώς το ίδιο με το να εμπιστευθείτε κάποιον που δεν έχει τις γνώσεις, την αισθητική, την εμπειρία να το κάνει με τις σελίδες στα κοινωνικά δίκτυα.

Τα social media είναι η βιτρίνα σας στην τσέπη του καθενός. Είναι το καλύτερό σας κομμάτι, η πιο εύκολη διαφήμισή σας για να σας μάθει ο κόσμος που θέλετε χωρίς καν να έρθει εκεί που είστε. Δημιουργήστε λοιπόν τον μύθο γύρω από το όνομά σας, από την επιχείρησή σας, απ΄όσα κάνετε. Δείξτε υψηλή αισθητική, στυλ και αξιοπιστία θέτοντας στόχους κι ακολουθώντας τους μαζί με ειδικούς που θα το κάνουν για εσάς, με εσάς να απολαμβάνετε τη διαδρομή!

50 views0 comments
Post: Blog2_Post
bottom of page